אשמח לייעוץ.
ב 12.3 ביצעתי הזמנה בחנות רהיטים ל 2 ארונות. שילמתי ב 3
צ'קים, וסוכם כי הצק הראשון יהיה לתאריך יום אספקה, שיועד למחר.
שבוע שעבר יצרו קשר ותיאמו שעת אספקה, שאלנו אם הכל עומד כמתוכנן בגלל המצב נאמר שכן.
ביקשנו שלא ירכיבו את הארונות, ישאירו מחוץ לדלת, נוותר על האחריות, אבל עדיף מאשר לסכן את בריאותנו ואת בריאות המרכיבים.אושר.
התקשרנו שוב בחמישי לברר שהכל כמתוכנן נאמר שכן.
היום בבוקר, יום לפני האספקה, נשלחה הודעה בוואטסאפ כי האספקה מבוטלת בגלל המצב ולא ידוע מועד אספקה חדש.
התקשרתי לברר, איך מודיעים יום לפני, נאמר לי פעם 1 כי יצאה אתמול בלילה הנחיה חדשה שלא מתירה להם לספק ולייצר..לאחר מכן נאמר לי כי ההנחיה בעצם יצאה אתמול בלילה והם הפסיקו פעילות במפעל.
ביקשתי לראות את ההנחיה המדוברת, כי לא ידוע לי על שום הנחיה חדשה וכי אני קשובה לחדשות.
לא קיבלתי .
סוכם כי יבדקו ויחזרו אליי.
לא חזרו.
שלחתי הודעה בוואטסאפ, שם נאמר כי בעקבות הנחיות חדשות מאתמול עצרו ייצור המפעל סגור ולא יספקו.
שוב ביקשתי לראות את ההנחיה, התעלמו.
מצאתי בעזרת הכוונה, את ההנחיה האחרונה של משרד הבריאות בעניין תקנות עבודה במפעלים והיא ממש לא מאתמול אלא מ 21.3 מה שאומר שיכלו להודיע בזמן.
שלחתי להם.
התעלמו.
ושלחו לי הפניה להנחיה אחרת ללא סימוכין וגם בה לא כתוב שיש לעצור פעילות.בטח לא כשהאספקה מיועדת למחר, הארון אמור להיות מוכן ורק נותר להניח אותו מחוץ לדלת.
במקביל ביררתי בפייסבוק מולם, ושם נאמר כי הם סגורים בגלל הנחיה מאתמול, גם שם לא ידעו לומר לי איסו הנחיה.
אני םירקתי את הארונות שלי, מסרתי לנזקקים, פירקתי את כל המיטות בחדרים כדי שנוכל להרכיב מחר את הארון עצמאית. והארון לא יגיע.
בחקשתי לדחות את הצ'ק כי נאמר לי שהתשלום הראשון למועד האספקה. אמרו לי שהנהח לא עובדים ואוכל לשלוח מייל וזה יטופל כשחזרתי לפעילות. אבל הצק למחר!!! והאספקה לא.
התקשרתי שוב, ניתקו לי בפנים, התקשרתי שוב, סיננו אותי ואז שלחו לי הודעה כי ההזמנה מבוטלת.
שאלתי למה אם כי לא אני ביקשתי לבטל.
ענו כי שילחו צקים בדואר וכי אין להם יכולת לתת לי שירות.
מה ניתן לעשות? נותרתי עם בגדים ברצפה, חדרים מפוארים, חוסר מענה והזמנה שבוטלה ללא בקשתי. וללא הצ'קים.