פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא העברת כסף באפליקציית ביט - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
העברת כסף באפליקציית ביט - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
23/08/2020 10:21
שבוע טוב עורך דין נכבד,

מקווה שהשאלה שלי בתחום ההתמחות שלכם: יש לי שאלה בנוגע להעברת כסף באפליקציית ביט- טעות בהזנת פרטי חשבון.

ביום חמישי ביצעתי העברה לחבר ע"ס 1,000 ₪ בביט. החבר קיבל הודעה שיש תשלום שממתין לו, לחץ לקבל התשלום והזין את פרטי חשבון שגויים.
אני קיבלתי אישור שהעברה בוצעה בהצלחה.
לאחר שהבנו שהוא הזין פרטי חשבון שגויים, התקשרנו למוקד של אפליקציית ביט ונאמר לנו שהתשלום עבר לגורם אחר (כאמור, לפרטי חשבון השגויים שהוזנו).
הנציגה לא יכלה לתת לנו את פרטיו של הבן אדם שקיבל את התשלום ועדכנה אותנו שניתן לפתוח בירור שיארוך 5 ימים ובתנאי שאותו אדם שהכסף הגיע אליו לא משך את הכסף.
עוד טענה שאם הוא משך את הכסף אז לא ניתן לעשות דבר בנדון.
שאלתי היא, האם זהו מצב תקין על אף שהטעות נובעת מטעות אנוש (הקלדה שגוייה)?
זה נשמע מוזר מאחר וקיים חוסר התאמה בין על בעל החשבון למס' החשבון עצמו.
בנוסף, ראיתי פה הודעות על אנשים שהופקד להם כסף בטעות בבנק והם בכל מקרה נדרשו להחזירו.
במה המצה שונה?
תודה




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!
 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי ג'קי בובליל משרד עורכי דין
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: העברת כסף באפליקציית ביט - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל
 
close