פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא טעות של הבנק ואני נדפק - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
טעות של הבנק ואני נדפק - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
25/04/2016 13:00
היי,
עשיתי העברה בנקאית לחשבון בנק בסין. על סכום של כ4000₪ בתשלום מאובטח (הכסף עובר לחשבון בנק של חברה שנקראת Alibaba, ועובר למוכר לאחר שאני מאשר שקיבלתי את המוצרים).

הבנקאית העבירה 8000₪ (העברה כפולה) בטעות.

מעבר לזה שהחשבון שלי עכשיו מוגבל וקיבלתי הודעה על זה ומעבר לעמלות ששילמתי בשביל זה, אני מחכה עד עכשיו לתשובה מהם לגבי ההחזר של ה4000₪ האלה. ומיותר לציין שאני במינוס של 4000₪ כבר שבועיים.

הם ביקשו ממני לדבר עם המוכרת, דיברתי איתה וביקשתי שתבדוק אם היא קיבלה את כל הכסף. היא טוענת שלא - ולי אין דרך לבדוק את זה. לפי Alibaba היא באמת קיבלה 4000₪ רק.

כמה זמן מותר לבנק לטרטר אותי ככה? למה אני צריך להיות בלחץ בגלל טעויות שלהם? ובכלל נראה לי לא הגיוני שאני צריך להתעסק בטעות שלהם ולנסות לסדר אותה כאילו שאני האחראי עלייה. (ברור שלנסות לעזור זה רצוי, אבל כמה? זה מרגיש כאילו אני המטפל היחיד בבעיה וכאילו אף אחד שם לא מתכוון להחזיר לי את הכסף הזה אם אני לא אלחם על זה).

מה עושים ואיך מתמודדים מול טעות של הבנק שעולה לי ביוקר?




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!
 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי ג'קי בובליל משרד עורכי דין
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: טעות של הבנק ואני נדפק - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל
 
close