body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא בעיות עם צ'קים - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
בעיות עם צ'קים - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
30/04/2020 07:53
שירלי 30/04/2020 07:53
לפני חודש הבנק הוריד לי שני צ'קים ששולמו לבעלת הדירה- צ'ק אחד של חודש מרץ 2020 ואחד של מרץ 2021 (בעלת הבית העבירה אליהם את כל הצ'קים והם מורידים כל חודש. במרץ כנראה אחד הפקידים עשה טעות). דיברתי עם הסניף שלי והחזירו לי את הכסף.
מאז הם משגעים אותי כי הם אומרים שבעלת הבית משגעת אותם.
דיברתי איתה בטלפון, אמרתי לה שהצ'ק הוא ממילא לעוד שנה ואני אביא לה אותו כשייגמר הסגר. אני לא מתכוונת להיסחב אליה עם הילדים שלי, בניגוד להנחיות, בשביל צ'ק למרץ 2021!
היא אמרה שהיא תבוא לקחת ואמרתי לה שאין בעיה, אם כי אני לא חושבת שכדאי לה כי היא באוכלוסית סיכון (בת 80).
עכשיו התקשרו אליי עוד פעם מהבנק וכבר התחלתי לכעוס.
הפקידה מהבנק אומרת שהבנק שלה דורש את החיוב בחזרה או שאביא לה צ'ק חדש. כיוון שכבר כעסתי, אמרתי לה שזה לא מעניין אותי- חיוב לא יהיה כי עדיין לא מרץ 2021 וצ'ק לא יהיה, עד שלא ייגמר הקורונה.

אני לא מצליחה להבין. זה הגיוני שהבנק מטריד אותי לגבי זה? לא מצליחה להבין למה פונים אליי בכלל. עשו טעות, הם, לא אני. שיעזבו אותי במנוחה.

מבחינה חוקית, הטענות שלהם מוצדקות? של הבנק שלה או שלי...

תודה