body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא חילוקי דעות בחשבון בנק - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
חילוקי דעות בחשבון בנק - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
13/04/2020 12:58
עדי 13/04/2020 12:58
להלן המקרה: לאשתי יש חשבון בנק - חשבון שלה-לא משותף - התגלו חילוקי דעות בינה לבין הבנק, אשתי ביקשה שאבוא איתה לבנק לדבר כדי לפתור את העניין, הבנקאית מסרבת לדבר איתי בטענה שזה חשבון של אשתי בלבד זאת למרות שאשתי עומדת שם (לידי) ומבקשת מהבנקאית שתדבר איתי, תסביר לי את עמדת הבנק ושאני אסביר לבנקאית את עמדת אשתי(במטרה למצוא את שביל הזהב) הבנקאית מסרבת.

פנינו למנהלת הסניף-אותה תגובה.

השאלה: האם לקוח יכול לדרוש \ לחייב את הבנק לדבר עם מישהו מטעמו(כמובן בנוכחות הלקוח)?