body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - ביטול העברה בנקאית
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
30/11/2020 14:59
אשרת 30/11/2020 14:59
שלום

בעל עסק רכש ממני שירות מסויים שאותו אני מעניקה. הוא ביצע העברה בנקאית לכאורה על סך 8500 ש"ח ומיד לאחר מכאן שלח אלי אישור שנראה כמו אישור של בנק לאומי על העברת התשלום. הענקתי לו את השירות לשביעות רצונו מיד לאחר שקיבלתי את האישור על ההעברה הבנקאית.

למחרת התברר שלא עבר לי כסף לבנק ובבנק שלי לא רואים את ההעברה. גם ביום למחרת לא. הפקיה בבנק שלי אמרה לי שעד שהכסף לא מגיע אלי לחשבון במקרה כזה, אין לבנק שלי מה לעשות ויכול להיות שאותו אדם שביצע את ההעברה ביטל אותו מיד לאחר שקיבל אישור - הם שמעו על לא מעט מקרים כאלה.

בעל העסק ניתן את הטלפון שלו שסגור כל הזמן ולא עונה למיילים. מה אני יכולה לעשות במקרה כזה בשביל לקבל את הכסף שמגיע לי?