body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - חילוקי דעות בחשבון בנק
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
13/04/2020 12:58
עדי 13/04/2020 12:58
להלן המקרה: לאשתי יש חשבון בנק - חשבון שלה-לא משותף - התגלו חילוקי דעות בינה לבין הבנק, אשתי ביקשה שאבוא איתה לבנק לדבר כדי לפתור את העניין, הבנקאית מסרבת לדבר איתי בטענה שזה חשבון של אשתי בלבד זאת למרות שאשתי עומדת שם (לידי) ומבקשת מהבנקאית שתדבר איתי, תסביר לי את עמדת הבנק ושאני אסביר לבנקאית את עמדת אשתי(במטרה למצוא את שביל הזהב) הבנקאית מסרבת.

פנינו למנהלת הסניף-אותה תגובה.

השאלה: האם לקוח יכול לדרוש \ לחייב את הבנק לדבר עם מישהו מטעמו(כמובן בנוכחות הלקוח)?