body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - טעות של הבנק ואני נדפק
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
25/04/2016 13:00
אריאל 25/04/2016 13:00
היי,
עשיתי העברה בנקאית לחשבון בנק בסין. על סכום של כ4000₪ בתשלום מאובטח (הכסף עובר לחשבון בנק של חברה שנקראת Alibaba, ועובר למוכר לאחר שאני מאשר שקיבלתי את המוצרים).

הבנקאית העבירה 8000₪ (העברה כפולה) בטעות.

מעבר לזה שהחשבון שלי עכשיו מוגבל וקיבלתי הודעה על זה ומעבר לעמלות ששילמתי בשביל זה, אני מחכה עד עכשיו לתשובה מהם לגבי ההחזר של ה4000₪ האלה. ומיותר לציין שאני במינוס של 4000₪ כבר שבועיים.

הם ביקשו ממני לדבר עם המוכרת, דיברתי איתה וביקשתי שתבדוק אם היא קיבלה את כל הכסף. היא טוענת שלא - ולי אין דרך לבדוק את זה. לפי Alibaba היא באמת קיבלה 4000₪ רק.

כמה זמן מותר לבנק לטרטר אותי ככה? למה אני צריך להיות בלחץ בגלל טעויות שלהם? ובכלל נראה לי לא הגיוני שאני צריך להתעסק בטעות שלהם ולנסות לסדר אותה כאילו שאני האחראי עלייה. (ברור שלנסות לעזור זה רצוי, אבל כמה? זה מרגיש כאילו אני המטפל היחיד בבעיה וכאילו אף אחד שם לא מתכוון להחזיר לי את הכסף הזה אם אני לא אלחם על זה).

מה עושים ואיך מתמודדים מול טעות של הבנק שעולה לי ביוקר?